Vítám Vás!

Vítám Vás na svém novém blogu, kde budu zveřejňovat fotografie, recenze a videa ze světa krásy.

Doufám, že se Vám bude můj blog líbit :-)

pátek 25. dubna 2014

Můj první Make-up Tutorial :-)

Make-up: Eva Neubauerová www.evaneubauerova.com
Kamera a střih: Iva Kohoutová www.foody.cz

Moje první video s líčení :-)
Videjko jsme točili s mojí kamarádkou Ivkou v horších světelných podmínkách, proto se omlouváme za kvalitu obrazu. Bylo natočeno za necelou hodinku, takže to byl fofr, čekal nás totiž pak večerní program v Praze :-D
Na líčení jsem popadla co bylo k mání, jak moje líčidla, tak i kamarádky. Myslím, že i každá žena si tam něco najde ;-)
Je to mé první video, tak snad jsem Vás nezklamala:-) Natáčení jsme si moc užili a budume se těšit na komentáře a dotazy :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat